Keen - sandały
Założyciel firmy Martin Keen ogłosił powstanie nowej
firmy zapewniając, że KEEN jako pierwszy oferuje HYBRYD FOOTWEAR „ czyli
najwyższej jakości obuwie, stanowiące połączenie najlepszych cech butów
sportowych oraz wygodnych produktów. Wie o czym mówi, ponieważ
poprzednio pracował jako główny projektant obuwia dla takich marek jak
np. Nautica, Tommy Hilfiger czy kilku innych. Keen zrozumiał nierozłączność pomiędzy wygodą, modą oraz funkcją (użytecznością) i
stworzył styl, w którym łączy jakość technologii stosowanych w
wyczynowym obuwiu sportowym z konstrukcją butów codziennych, dających
komfort, wygodę i elastyczność. W jego firmę zainwestowali swoją wiedzę,
czas i pieniądze ludzie znający rynek i ten biznes, którzy pracowali
wcześniej tworząc potęgę firmy Reebok.
KEEN zdecydował, że będzie produkował produkty o niespotykanej
do tej pory jakości wykonania, komforcie użytkowania i funkcjonalności. I
w ten sposób podbije serca, a dokładniej stopy wiernych użytkowników. Produkty, które ponadto będą dystrybuowane w bardzo selektywny
sposób tylko w relatywnie niewielkiej liczbie wybranych sklepów, których
poziom musi spełnić minimalne wymogi dystrybutorów. Od początku
funkcjonowania na rynku amerykańskim, firma nie była masowo reklamowana.
Zdobywała zaufanie klientów właśnie najlepszą jakością wykonania
produktów i komfortem ich użytkowania. Klienci, którzy raz spróbowali
chodzić w tych butach nie tylko pozostają wierni marce, ale wręcz stają
się fanami tej marki, propagującymi ją wśród innych osób. W ten sposób w
ciągu 4 lat, KEEN stał się jedną z najbardziej gorących” marek w U.S.A.
Zarówno w segmencie butów sportowo-outdoorowych, jak również
„casualowych” butów sprzedawanych w dobrych sklepach obuwniczych. Od 2005 roku ruszył podbój Starego Kontynentu buty są sprzedawane w
większości krajów europejskich, w tym w Polsce, od wiosny 2005.



